Pagini

vineri, 5 august 2016

A plătit 150.000 de lire pe operaţii estetice ca să semene cu Kim Kardashian

Jordan Parke e din Salford şi susţine că nu vrea să arate deloc precum Kim Kardashian, dar încă nu e mulţumit de felul în care arată. Şi, deşi vrea să fie mai natural, după ce s-a lăsat de câteva ori pe mâna medicului estetician, acesta e dispus să intre din nou pe masa de operaţie.


În vârstă de 25 de ani, Jordan Parke a cheltuit peste 150.000 de lire pe operaţiile estetice, printre care se numără: liposuctie, implant la bărbie şi două intervenţii la nas. De curând, bărbatul care seamănă izbitor cu Kim Kardashian a declarat că a fost sfătuit să îşi scoată din buze substanţa chimică pe care şi-a injectat-o singur, pentru că buzele sale sunt enorme. 
"Nu sunt fericit cum arată nasul meu. O să-mi fac un implant la buze, iar asta înseamnă să îmi cot ce am acum în ele. Vor fi intervenţii mici, pentru că vreau să am un look mai natural. (...) O să fiu un pic mai natural. M-am plictisit un pic de cum arăt acum (...)", a declarat Jordan Parke, potrivit www.mirror.co.uk.