Pagini

duminică, 2 octombrie 2016

Adevărul despre plecarea Anei Mocanu de la "Un show păcătos": "Eram nefericită fără el"

Ana Mocanu a ales iubire în detrimentul carierei! Asistenta TV renunţă la job-ul ei pentru a pleca din ţară la iubitul ei în Barcelona. Într-un interviu acordat în direct, prin telefon, în cadrul emisiunii "Necenzurat" de la Antena Stars, Ana Mocanu a explicat cu lux de amănunte de ce face asta şi cât de sigură e.


Se pare că iubirea primează în viaţa fostei asistente TV. "Deocamdată nu mă mărit, dar pentru o scurtă perioadă voi pleca din ţară. Am decis să merg la el. Nu ne stabilim definitiv acolo. O să mai venim în vizită pentru că eu am şi familia aici. O să mă tot perind Bucureşti- Barcelona. La emisiune am renunţat, fizic nu voi mai fi. Îmi pare rău. Ştiu că sunt foarte multe fete care îşi doresc să ajungă asistente TV. Vreau să fac o schimbare în viaţa mea. Dacă nu eram sigură că e iubirea vieţii mele nu făceam pasul ăsta. Nu vreau să vorbesc despre căsătorie, este devreme. Noi ne cunoaştem de 6 luni. Sunt cupluri care stau de 10 ani împreună şi nu s-au căsătorit şi nu au realizat nimic şi sunt cupluri de 2 ani care sunt fericiţi şi deja au o familie. Eram nefericită fără el. O relaţie la distanţă nu are continuitate. Existau două variante, ori ne despărţim, ori merg eu la el. Nu am locuit foarte mult timp împreună. Am încredere în el, mă susţine. Este un gest extrem, dar o să încep o nouă viaţă. Este un început pentru amândoi. Merg cu tot sufletul şi toată încrederea. Este un om care mă completează din toate punctele de vedere. E liniştit, sensibil, cu educaţie, responsabil. El este român, dar locuieşte la Barcelona. Ne vom stabili definitiv tot în România", a spus Ana Mocanu.