Pagini

sâmbătă, 22 octombrie 2016

Secretul Oanei Roman! Cum a reuşit vedeta să slăbească atât de repede

Oana Roman a uimit pe toată lumea cu noua siluetă. În ultima perioadă vedeta arată cu totul şi cu totul altfel şi e tare mândră, spunând chiar şi secretul acestui corp slab.



Într-un interviu acordat pentru Antena Stars, Oana Roman a povestit ce i s-a întâmplat, totul după ce a negat ceea ce se specula în presă: operaţia la stomac. "N-am făcut nimic în mod special, doar că viaţa mea este atât de agitată încât s-a întâmplat fără ca eu să fac ceva anume. N-am făcut nimic special, n-am o reţetă, n-am o dietă anume, pur şi simplu am fost un pic mai agitată în ultima vreme, atâta tot", a spus Oana Roman.
Oana Roman, în vârstă de 39 de ani, este fiica fostului Premier al României Petre Roman şi al Mioarei Roman. Ea este căsătorită cu Marius Elisei, cu care are o fiică, pe nume Isabela. Petre Roman este căsătorit cu Silvia Chifiriuc şi au împreună un fiu.