Pagini

sâmbătă, 22 octombrie 2016

Otilia Bilionera, la un pas despărţire! Ce condiţie i-a pus iubitul turc să rămână în relaţia cu ea

Otilia Bilionera era fericită că şi-a găsit jumătatea, însă se pare că relaţia cu iubitul turc a început să şchioapete în ultimele luni. Artista a mărturisit că săptămâna viitoare va fi decisivă pentru viitorul ei amoros.



Invitată în platoul emisiunii "Agentul VIP", Otilia Bilionera a vorbit cu sinceritate despre relaţia cu iubitul turc. Artista a spus că în ultimele luni nu au apucat să se vadă, iar săptămâna viitoare va fi decisivă referitor la viitorul relaţiei ei, care i-a cerut să-i fie alături la nunta unui prieten.
"Iubitul meu îmi reproşează că nu ne vedem suficient de des. Îmi spune că relaţia începe să se răcească. El nu vine să vină să mă vadă pe scenă pentru că e gelos. Eu sunt foarte răutăcioasă cu el. Eu nu pot să-mi fac datoria de iubită. Pentru mine, cariera e pe primul plan. Vara asta nu prea ne-am văzut. El nu are voie să iasă din Turcia. Suntem împreună din ianuarie. Acest lucru este venit de la Dumnezeu, să văd dacă el este bărbatul potrivit. Cel mai bun prieten al lui se căsătoreşte şi ar trebui să merg la nuntă, dar în aceeaşi zi am un concert în Muntenegru, aşa că nu cred că ajung. Dacă va rezista şi nu se va supăra, înseamnă că mă iubeşte şi mă respectă. El este un bărbat înstărit, însă nu-mi place să fiu întreţinută. Vreau să am eu bănuţii mei. Eu cred că da, că relaţia va merge mai departe, dar rămâne de văzut. Când ne certăm, îi trimite mesaj mamei", a declarat Otilia Bilionera la "Agentul VIP", de la Antena Stars.