Pagini

joi, 28 iulie 2016

Andreea Bănică se retrage din muzică! Anunţul pe care l-a făcut în direct

Miercuri seară, Andreea Bănică a mărturisit ce înseamnă să fii gravidă. De asemenea, vedeta a dezvăluit şi când se va retrage de pe scenă.
Andreea Bănică a intrat în emisiunea "Agentul VIP" şi a mărturisit că în primele luni de sarcină s-a simţit atât de rău, încât a avut nevoie să poarte la ea biscuiţi şi covrigi. 


Ei bine, acesta nu e singurul detaliu pe care l-a mărturisit. Vedeta a făcut prima declaraţie despre retragerea din muzică, odată cu naşterea celui de-al doilea copil.
"Am avut probleme şi a trebuit să mănânc foarte mulţi carbohidraţi, biscuiţii îi aveam mereu în buzunare, la fel şi covrigeii. Îmi era rău, aveam arsuri, mă durea stomacul foarte tare. În primele trei luni am pus vreo patru kilograme (...) În Octombrie nu cred că o să mai fac faţă. I-am spus să vorbească cu oamenii şi să mă înlocuiască. În Noiembrie o să nasc", a mărturisit Andreea Bănică.