Pagini

sâmbătă, 23 iulie 2016

Consuela di Monaco, mărturisiri uluitoare: "Nu mai ştiu când am făcut ultima oară dragoste"

Consuela di Monaco, recunoscută ca şi ambasadoarea frumuseţii, a făcut mărturisiri uluitoare despre viaţa sa personală. Dacă mulţi se aşteptau să schimbe bărbaţii ca pe şosete, iată că lucrurile stau diferit.


Prezentă în cadrul emisiunii "Răi da buni", de la Antena Stars, Consuela di Monaco a dezvăluit că a trecut ceva vreme de când a făcut dragoste. "Am vrut să îmi refac viaţa şi l-am cunoscut pe Mirco Maschio, dar n-a fost să fie. Fostul meu iubit m-a înşelat cu o urâtă. Nu mai ştiu când am făcut dragoste ultima oară. A trecut foarte mult timp. Eu refuz", a declarat aceasta.
Consuela di Monaco e originară din Bistrița, iar numele său real este Consuela Moldovan. Aceasta este manechin și locuiește de mulți ani în Italia.