Pagini

vineri, 22 iulie 2016

Monica Bîrlădeanu s-a hotărât! Are gânduri de nuntă: "O relaţie m-ar stabili"

După o perioadă în care nimeni nu mai ştia nimic despre ea. Monica Bîrlădeanu ne-a acordat un interviu în exclusivitate. În premieră pentru Antena Stars, vedeta a vorbit despre greutăţile prin care a trecut.
Are 37 de ani şi e una dintre cele mai frumoase românce din showbiz! Deşi munceşte mult, Monica Bîrlădeanu nu uită să zâmbească şi să îşi menţină motivaţia trează.


"Nu am ştiut niciodată să spun cum mă menţin frumoasă. M-a machiat o fată foarte talentată. Nu mă trezesc aşa totuşi, să fim serioşi. Sunt nişte eforturi, dar eu nu mă simt bine să vorbesc despre asta, pentru că nu este meritul meu. Există o combinaţie de gene între mama şi tata şi aşa ieşi într-un fel sau altul. Nu eşti tu de vină dacă eşti frumos sau dacă nu eşti. Acest lucru te ajută doar în carieră. Oamenii nu răspund neapărat fetelor frumoase, cât răspund fetelor zâmbitoare. Nu mi se pare corect să spunem doar de carieră. Exemplul bărbaţilor înalţi, care prin simpla lor prezenţă inspiră autoritate. Aşa se întâmplă şi cu fetele drăguţe. Au un plus de atenţie", a mărturisit vedeta.
Deşi a călătorit o vreme bună şi a mărturisit că "ar putea trăi din valize", Monica Bîrlădeanu a început să simtă nevoia de a aparţine unui lucru şi eventual de a fi într-o relaţie stabilă. Vezi ce a declarat pe site-ul Antenei Stars!
Monica Bîrlădeanu este cunoscută ca model şi actriţă. Ea locuieşte, de mai mulţi ani, în America. Vedeta a avut o relaţie amoroasă cu Bobby Păunescu.